Volgers

zaterdag 19 januari 2013

Grote Kaart


Gisteravond vroeg mijn man heb jij ook grote kaarten liggen ??? ...... Nee dus. Gisteravond nog vlug een gemaakt, alleen geen foto meer gemaakt, maar vandaag had ik alle tijd dus nog maar eentje gemaakt voor de voorraad. Mij zullen ze niet meer hebben :)
Dit is dus een kaart op A5 formaat. Het papier komt van boekenvoordeel, het gewolkte papier van een blok die ik lang geleden heb gekocht. De stempel is van de stempelset Maritiem, gisteren toevallig ook bij boekenvoordeel gekocht, samen met een stempelkussen blauw.
Ik heb er nog geen tekst op gemaakt, dat kan altijd later nog.

Wat vinden jullie ervan ?
groetjes
Karin.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. De kleuren stralen rust uit.

    Grtjs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze ziet er heel mooi uit Karin, prachtig gemaakt.
    Leuke stempels hé, ik heb ze zelf ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen