Volgers

woensdag 1 mei 2013

Muzikale Muis


Weer een paar volgertjes erbij, welkom Ann en Anja !

Dit muzikaal muisje vond ik ergens op internet. Ik vond het wel leuk voor een vrolijk verjaardagskaartje.
De achtergrond heb ik gemaakt met de zeshoek van Joycrafts. Het was wel een gepuzzel om die te maken, maar ik vind het best geslaagd met al die verschillende patroontjes.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan volgende Challenges :
Paper Makeup Stamps de Celebration Challenge
en ook een Happy Birthday voor Een Hoop Inspiratie ; daar is momenteel een Candy waar je ook een feestkaart voor moet maken.

Groetjes,
Karin.

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk fris feestkaartje heb je gemaakt Karin, wordt er helemaal vrolijk van. Ik vind hem top.
    Superleuk dat je meedoet met de candychallenge van EHI, dank je wel Karin.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijk kaartje.
    Leuk plaatje en vooral de achtergrond zit mooi in mekaar.
    Tof gedaan Karin.
    Bedankt dat je weer meedoet bij Paper Makeup Stamps. Toi, toi, toi !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige feestkaart.Vrolijke kleuren en een super trombonist. Bedankt voor je deelname aan de candychallenge bij de EHI en graag totziens.

    Groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karine,

    Ik vind het een prachtige kaart. Het muisje is zo schattig.

    Papiertje komt mij bekend voor, hihi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje. Lekker vrolijk en fleurig.
    Leuk dat je meedoet met de candychallenge van EHI.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kaartje met die kleuren

    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echt feest kaartje, lekker vrolijk !

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke vrolijke kaart

    Gezellig dat je meedoet bij EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome card Karin, love that image...my dad will be home next week, is High care now so it will be hard..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card!
    Thanks for joining us at Digi Makeover!
    <3 Emily L.-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een feest kaartje, en zo vrolijk
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen