Volgers

dinsdag 14 mei 2013

Sportieve verjaardag


Eigenlijk is het wat te vroeg want hij is pas volgende maand jarig, maar hij kijkt toch niet op mijn blog.... hoop ik :) Op de foto mijn jongste zoon tijdens de marathon die hij vorige maand heeft gelopen. Het was zijn eerste marathon, of hij volgend jaar ook weer meedoet weet ik nog niet. Het viel hem echt tegen zo'n eind lopen. Maar hij vond het op zich wel leuk. Zeker de laatste 100 meter als het publiek aan de kant van de weg je massaal aanmoedigt vlak voor de finish.

Ik zag bij DCL deze sketch voor een Challenge  :

en vond die wel leuk om dit kaartje te maken. 

Groetjes,
Karin.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige originele kaart heb je voor je zoon gemaakt Karin, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    Heel leuk kaartje. Mooie kleuren en toffe schets.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff als ik die sketch bekijk, lijkt me dat enorm ingewikkeld om te maken, maar jij durfde dit toch aan en je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt.
    Hij gaat vast verschieten van dit kaartje.
    Mooi gedaan Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. heel leuk met de foto van e zoon erin. en de sketch is prachtig.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. У вас прекрасная открытка получилась! Очень гармоничная и красивая.
    С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous Card and the photo of your son is lovely.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een originele uitvoering van de sketch leuk hoor. Gaaf dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie vrolijke en originele uitvoering vd sketch

    dank je wel voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen