Volgers

vrijdag 16 augustus 2013

Zonnige Sunflowers



Dit zonnig kaartje is weer gemaakt met een digi van Beccy . Het is de Sunflower. Ik had gisteren bij Carla's kaartenclubje een kaartje gepost, en zag ineens dat ik fout was met het thema. Het moest zijn Een zonnige dag in plaats van een Zomerse dag. Dus vlug mijn creakast ingedoken, een van mijn eerste papierblokjes gevonden met zonnebloemen erop en dit kaartje gemaakt. Ik vind het niet onaardig toch ?

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart,

groetjes,
Karin.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt er veel moeite voor gedaan om nog iets anders te maken Karin.
    't Resultaat mag er zeker wezen, het ziet er heel mooi uit.
    Bedankt om mee te doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    Wat een leuke kaart. Geweldig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Another gorgeous card Karin, I love the way you have coloured the flower. The background paper you used is lovely and matches perfectly with the image.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karin,
    Dit is weer een mooi kaartje,fleurige kleuren zoals een bloemetje moet zijn!
    Groetjes van Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi op de valreep,en toch nog goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen