Volgers

zondag 6 oktober 2013

En de winnaars van Beccy's Blog Hop zijn ....

Dag volgertjes van me.

Al diegenen die op mijn Snow one like you  kaart hebben gereageerd zitten nu op het puntje van hun stoel.

De drie winnaars van de digi set met de leuke sneeuwmannen zijn :  (tromgeroffel ! )

Anita Meijer
Brenda Trimmer
Shelly Schmidt

Proficiat allemaal ! Stuur zo snel mogelijk een berichtje naar :
beccymuir@yahoo.com
Dan wordt de digiset Snow-one-like-you zo spoedig mogelijk naar jullie toegestuurd.

Leuk dat een volgertje van me erbij is, Proficiat Anita !

Hartelijk dank voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige kaart,
groetjes,
Karin

3 opmerkingen:

  1. Oh wat supergaaf Karin, ben helemaal verrast, ik ben er helemaal blij mee, dank je wel. Ik sta nu op het punt om naar bed te gaan, want mijn wekkertje gaat weer om 5.30 uur, maar morgen zal ik meteen een mailtje sturen. Goh wat een leuk bericht zo voor het naar bed gaan, super bedankt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Anita, de andere ook natuurlijk, maar die ken ik niet.
    Ik had het op de site van Beccy ook al gezien dat je erbij was.
    Leuk voor je, je zal er mooie kerstkaarten mee kunnen maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin, jippie ik heb ze vandaag ontvangen en wat zijn ze leuk allemaal, nogmaals helemaal leuk en super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen