Volgers

woensdag 12 maart 2014

Egeltje met bloem


Ik heb nog even gefreubeld met de laatste aanwinsten; op deze tag heb ik de MFD048 van Nellie Snellen en een hoekje van de LR 0285 van Marianne Design gebruikt. Het bloemetje en het hoekje heb ik gestanst uit handgeschept papier wat ik ergens in een hoekje van mijn creakast vond.
De digi met het egeltje komt van Pinterest en is ingekleurd met mijn Derwentjes.

Nu nog even afwachten tot ik dit labeltje kan gebruiken aan een grote bos bloemen :)

Met dit kaartje wil ik meedoen bij EHI aan de Challenge  Alles Mag 
en ook bij Kleuren met potloden aan de Challenge Maak een Tag.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje, het is altijd leuk om die te lezen.
Groetjes,
Karin.

14 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer leuk gedaan Karin! Vooral het egeltje is een snoesje. En de kleuren zijn ook super.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Karin.
    Helemaal gepast.
    En nu maar hopen dat je deze leuke tag snel aan je bos bloemen kan hangen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin,

    Heel leuk kaartje.

    Toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakte label,fleurig voor aan een fleurig boeket!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, richtig super Internetseite. Woher hast du das Theme oder ist das selbs
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een schitterende tag Karin, ik vind hem geweldig, schitterende kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige tag!

    Heel erg leuk, gezellige kleuren.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart. Mooi vrolijke kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Carla Heemskerk14 maart 2014 om 20:43

    ook weer hele mooie kaarten, ondanks, dat het geen weer was voor kerstkaarten maken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie tag!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zal erg gezellig staan aan die bos!! Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met Potloden!
    Een fijne dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen