Volgers

zondag 30 november 2014

Top 3

Hoi Bloggertjes,

Sorry dat ik de laatste dagen niet ben langsgekomen op jullie blogs om jullie creaties te bewonderen.
Nogal druk gehad, middagje weggeweest naar Intratuin enz.
Bij Intratuin Halsteren is het weer prachtig versierd :



Leuk om inspiratie op te doen en moeilijk om niet teveel te kopen :)

Ondertussen zag ik dat ik bij Friday Sketch Challenges in de top 3 stond met het kaartje Eskimo met Husky.
Thanks Ladies for the nomination !


Tot binnenkort als ik weer eens een kaartje heb gemaakt.

Groetjes,
Karin.


3 opmerkingen:

  1. Je moet niet altijd aan de kaarten bezig zijn, want natuurlijk zijn er nog andere leuke dingen en zo te zien heb je van je dagje Intratuin wel genoten. Mooi.
    Dat je in de Top 3 staat bij Sketch Saturday had ik daar al gezien. Gefeliciteerd Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,
    oohh wat mooi's is er daar te zien zal moeilijk zijn geweest om niet te veel te kopen
    dikke proficiat met je top 3 plekje
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen