Volgers

zaterdag 28 maart 2015

Kerstgroetjes

Deze vrolijke sneeuwman vond ik op Pinterest. Met papier van de Hema heb ik dit kaartje gemaakt.
Bij 52 Weeks to Christmas wil ik met dit kaartje meedoen aan de maandchallenge. Deze keer verwachten ze een kaartje met een andere vorm als rechthoek of vierkant. Daar past deze Scallop Mal goed bij. Ik heb er een zogenaamde tenthopper kaart van gemaakt, wat je op de foto niet kan zien.

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorig kaartje, leuk om te lezen.

Groetjes,
Karin.

17 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje met een leuk sneeuwmanneke en prachtige bijpassende kleurtjes.
    Je hebt er een hele mooie mal voor gebruikt. Leuk als kaartvorm.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart is het geworden met de sneeuwman, en een heel leuk modelletje. Gezellig dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vorm heb je gebruikt en een lief plaatje, Karin!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin...
    Via het 52 WTC hier bij jou een kijkje komen nemen...je kerstlabel is super leuk....heel mooi in deze kleurtjes en ook een vrolijke sneeuwpop erop...
    Ik ben je ook gaan volgen en zo ga ik proberen met regelmaat langs te komen, want je maakt hele leuke kaartjes zie ik....

    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the fab image,this is gorgeous.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart. Heel vrolijke.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige kerstkaart! Erg mooi gedaan weer.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin,
    wat een lief en mooi Kerstkaartje
    fijne zondag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekkere frisse kerstkaart.
    Mooie kleuren.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel vrolijke kerstkaart met die blije sneeuwpop!
    Lia, DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerst kaart heb je gemaakt,.
    mooi kleuren gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kerstkaartje Karin

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk modelletje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,
    Via 52weekstochristmas ben ik op je site gekomen. En wat leuk ik zie dat je net als ik uit Zeeuws-Vlaanderen kom. Een blogger uit de buurt is leuk dus ik ben gelijk volger geworden.
    Je hebt trouwen een hele leuke, vrolijke kerstkaart gemaakt met een hele leuke vorm.
    Groetjes Angelique (annigide.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Karin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen