Volgers

zaterdag 13 juni 2015

Pa 90 jaar !

Vandaag wordt mijn vader 90 jaar. Een respectabele leeftijd, en, gelukkig voor hem, is hij nog redelijk gezond. Een paar ouderdomskwaaltjes zoals artrose, maar als het dat maar is mag hij niet klagen.

Hij is nogal een fan van alles wat met Parijs of Frankrijk heeft te maken. Ook oude Franse liedjes hoort hij graag. Vandaar dit kaartje.
De accordeoniste heb ik ergens van internet geplukt; de achtergrond met muzieknoten erachter gezet en de tekst erbij getypt. Ingekleurd en de achtergrond bewerkt met inkt.
Het enige minpuntje, en dat heb ik er later ook afgehaald, zijn de cijfers. De 9 uit de lettermal van Joy vind ik niet mooi. Ik heb het vervangen door cijfers van een stickervel.

Aangezien 90 jaar toch wel een beetje een feest is wil ik nogmaals meedoen bij de Challenge van De Egel ; het is mijn tweede inzending.

En nog een woordje van welkom aan Diny, leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, bedankt ervoor !
groetjes,
Karin.

16 opmerkingen:

  1. This is gorgeous,fab image and details.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn felicitaties voor de verjaardag van je pa Karin.
    Wat een prachtige leeftijd, hiervoor krijgt hij vast wel een mooi en gezellig feestje.
    Samen genieten hoor.
    Je kaartje is heel toepasselijk gemaakt en daar zal hij wel blij mee zijn.
    Mooi gemaakt.
    Mijn zoon is juist vandaag voor een paar dagskes naar Parijs vertrokken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. On n'a pas tous les jours 90 ans... Proficiat met de verjaardag van je vader!
    Toffe kaart heb je voor hem gemaakt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige leeftijd én ja, daar hoort deze prachtige kaart bij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en wat een prachtige leeftijd Karin Van Harte Gefeliciteerd en een mooie kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel allemaal voor de
    felicitaties. Hij vond de kaart prachtig, hij dacht dat het een cd was met Franse liedjes 😆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je vader, wat een gezegende leeftijd. Wat heb je een prachtige, persoonlijke kaart voor hem gemaakt. Als we internet toch niet hadden.
    Je kerstkaart is ook mooi geworden in de traditionele kleuren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Karin met de verjaardag van je vader...wat een mooie leeftijd heeft hij al...en nog bijna geen beperkingen....Je heb een heel mooi kaartje voor hem gemaakt...dat zal hij zeker waarderen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je vader....en wat heb je een leuk kaartje voor hem gemaakt Karin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige en toepasselijke kaart heb je voor je vader gemaakt. Met mooie kleuren en details. En nog gefeliciteerd me je vader
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd me je vader Karin en weer super leuk kaartje
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O Karin,viel hem dat niet tegen dan,dat het geen cd was? Maar hopelijk vond hij de kaart ook mooi!
    Leuk om er een persoonlijk tintje aan te geven,en trouwens iets te laat,maar nog proficiat met je vader.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Couldn't find yur translator Karin, love this card and wondered where you got the image from. My dad used to play the piano accordion and love it.xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annie, I found the image on Pinterest and made the background behind it in Photoshop. My dad thought the card was the cover of a CD with French Music :)

      Verwijderen

  14. Nog gefeliciteerd met je paps, mooie leeftijd,
    en ook een super gave kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen