Volgers

dinsdag 12 juli 2016

Bugaboo Christmas in July en EK atletiek

Ik zag dat er bij Catch The Bug deze week volop Kerstkaarten worden verwacht.
Helaas iedere dag meedoen dat lukt me niet maar vandaag had ik wel tijd.

Vandaag is het thema : Tuesday Challenge Bingo

Ik heb gekozen voor : Embossing - Lime Green - Snowflake

En ook voor het schattige digistempeltje ' Winter Bird Trio '

Afgelopen vrijdag zijn we met een bus naar het EK Atletiek in Amsterdam geweest.
Wat een ervaring om daar te zijn en zeker met al die Nederlandse atleten die volop in de medailles vielen.
Even wat fotootjes :
Anouk Vetter Hoogspringen Zevenkamp

200 m Mannen

Dafne Schippers in voorbereiding


En haar ererondje na de 100 m

Churandy Martina met goud op 100m 

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin.


11 opmerkingen:

  1. Het zijn hele leuke foto's van de atletiek en een hele belevenis, dat kan ik me wel voorstellen.
    Je kaartje voor de bingo challenge ziet er prachtig uit.
    Ik ben aan het mijne ook bezig en zal morgen op mijn blog verschijnen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kerstkaart en hele mooie foto's Karin
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heel mooi gemaakt hoor!
    Leuk ook zo life naar EK atletiek gaan kijken, dat spreekt mij ook wel aan.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lief kaartje, mooi in die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Karin...prachtig in die zachte kleurtjes
    en leuke spotieve foto's heb je om te laten zien...zal vast heel gezellig geweest zijn...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gedaan Karin en je had goed uitzicht, je foto's zijn mooi! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart,Karin. Wat leuk dat je bij ek atletiek bent. Lijk mij super gaaf omdat van dicht bij te zien. de foto's zijn super
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card, really like the embossed background.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your pastel palette is gorgeous! Thanks for joining our Christmas in July event this week. We hope to see you join in on the remaining days as well.
    Good Luck!
    Jen Leeflang
    Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is very sweet. Love the soft green and yellows you've used. Thanks for playing along with the Bugaboo Christmas in July challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is je kaart Karin. Mooie foto's. Dat is zeker leuk om mee te maken. Zeker als je van deze sport houdt. wij hebben alles via eurosport, nos en livestream gevolgd. Prachtig!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen