Volgers

donderdag 15 september 2016

Kerst 16

Ondanks het warme nazomerweer toch maar weer eens aan de kerstkaarten gedacht en deze gemaakt :

Het plaatje is de 'Cabin' van Bugaboo, een van de digistempels die ik heb uitgezocht als prijsje. Ik dacht gelijk aan een kerstkaart als ik die zag. Ik heb die uitgeprint, en nogmaals als 'mask', de achtergrond gemaakt met mijn Te-Gekke-Krijtjes. De onderkant met lichtgrijs als sneeuweffect. Dan weer eens de glitters tevoorschijn gehaald. Ik gebruik die niet dikwijls want meestal zit er maar weinig op de plaats waar ik het wil en de rest vind je overal :) Gemat op donkerblauw en nog een tekststempeltje erop.

Dit kaartje is voor 52 Weeks to Christmas en ook voor de Challenge Anything Goes bij Inspiration Destination .

Ik lees graag jullie reacties, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.

18 opmerkingen:

  1. Heel leuk kerstkaartje Karin...mooie achtergrond gecreërd en het huisje past er perfect bij,,,

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Karin
    met de digistamp , mooie achtergrond ook .
    Dankje voor deze bijdrage aan week 37 52WTC
    Fijne dag van Epie (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke digi met inderdaad een kersttafereeltje, of
    Oostenrijks huis, mag ook! Ik vind hem leuk, mooi gedaan met de krijtjes. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje Karin!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi gemaakt Karin, je sneeuwbergjes vind ik erg tof!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kerstkaartje Karin!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi Kerstkaartje Karin ,
    ook wens ik jou een fijn weekend
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, met die krijtjes kan je wel goed overweg hé!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart. Leuke stempel en prachtig ingekleurd. Ook de achtergrond. Top.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart. Leuke stempel en prachtig ingekleurd. Ook de achtergrond. Top.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke digi, mooie kleurtjes, en -een beetje laat- maar alsnog van harte gefeliciteerd met het 65 jarig huwelijk van je ouders, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen