Volgers

zaterdag 22 oktober 2016

Grumpy Goose

Een van de nieuwe digisetjes bij Beccy's Place is Grumpy Goose ; een nogal donker kijkende gans die geen zin heeft in Kerstmis :)

Ik heb er dit kaartje mee gemaakt :

De tekst 'All I want for Christmas ' die bij het setje hoort, heb ik aangepast. Tja je zal maar zoiets in je kerstsok krijgen :)
De achtergrond heb ik zelf gemaakt, het bovenste deel is een embossingmal, bewerkt met de krijtjes;  voor het onderste deel heb ik een mask gebruikt.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.

10 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart gemaakt hoor met deze grappige digi!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik dacht huh? nog een grumpy goose?? die zag ik net ook al.. (carla) haha. maar deze is ook zeker leuk. mooie achtergrond ook. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een gaaf kerstkaartje met een hele leuke digi Karin
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al kijkt de gans maar boos, ik vind hem wel heel leuk.
    Gaaf zoals je dat kopke in close-up gebruikt.
    Mooi kaartje Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super geinig kaartje Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card, great idea to only use the head of the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het gaat lekker hè met je Te Gekke Krijtjes, leuk! Grappig hoe je de digi uitvergroot hebt, past super leuk op je kaart! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just catching up on my commenting and wowzer, love your cute image and the way you made your card...he's cute n grumpy hey....
    Thank you so much for your lovely comment too...hugs.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh die is leuk, leuke digi! Mooi gedaan.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart met mooie kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen