Volgers

dinsdag 29 november 2016

Vintage Christmas

En nog maar een kerstkaartje, deze keer in Vintage Stijl. Ik zag de Challenge bij WLVC ' Maak een kerstkaart met kinderen er op '. Ik had een poosje geleden het plaatje wat op dit kaartje staat bij WLVC gedownload, het komt dus goed van pas :

Een lief meisje in een schattig jurkje. Ik heb het papier  in dezelfde kleuren gehouden, het komt van diverse blokjes.

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.



9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart Karin !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kerstkaart Karin, leuk met je wintervlindertje...
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG is je kerst vintage kaartje Karin...eenheel schattig plaatjes...prachtige zo in die licht-blauwe kleurtjes en schitterende stansjes allemaal....een echte beauty is het geworden

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Karin....vintage is ook erg leuk om te maken....ik moest het gewoon doen van mezelf....terwijl ik dacht dat het niets voor mij was!
    Groetjes Diny!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje....en ik zie dat ik de plaatjes niet voor niets neerzet bij WLVC. Dankjewel voor je deelname aan onze challenge.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje in deze kleuren, heel bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen